ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان: به‌خاطر مشکلات شخصی توانایی کار را نداشتم

  • کد خبر: ۱۴۶۳۱۶
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان: به‌خاطر مشکلات شخصی توانایی کار را نداشتم
سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌‌رضوی با بیان اینکه به‌خاطر مشکلات شخصی توانایی کار را نداشتم، گفت: با وجود پیشنهادات خوب در فدراسیون توانایی پذیرفتن آن‌ها را ندارم.

مهدی بکائیان در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: من به هیات پرورش اندام برنگشتم بلکه به لطف دوستان این مسئولیت را پذیرفتم. با هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان  و فدراسیون بدنسازی استعفای خود را اعلام و از آن‌ها عذرخواهی میکنم لذا شرایط سنی و مشغله‌های شخصی اجازه ادامه کار را نمی‌دهد، از طرفی بهتر است که جوانان پای کار باشند.  

وی افزود: پیش از این هم عدم آمادگی خود را برای این سمت اعلام کرده بودم، اما به شرایط شخصی من توجه نشد و نمی‌توان یا این شرایط خدمتگزار خوبی بود و صرفا یک جایگاه اشغال شده و مجموعه رشد نمی‌کند.

بکائیان در ادامه بیان کرد: پرورش اندام مشهد با این شرایط که هر روز یک سرپرست هیات را اداره کند رشد نمی‌کند و دردی درمان نمی‌شود بلکه به مثابه تزریق مسکن به بیمار است در حالی که این شرایط به یک جراحی نیازمند است و مدیران باید تصمیمی اساسی اتخاذ کنند.  

رئیس اسبق هیات پرورش اندام خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه پرورش اندام خراسان رضوی چند قطبی است، عنوان کرد: همه مدعی هستند، اما دردی درمان نشده است در حالی که این هیاتسرمایه و اسپانسر است و برگزاری مسابقات آن هزینه‌های زیادی می‌طلبد. کما اینکه در همین مدت کوتاه چند اسپانسر پای کار آورده و برنامه هیات را تا پایان سال جاری تدوین کردیم، اما بیش از این برای من‌مقدور نیست.

وی در چالش‌های موجود در هیات پرورش اندام خراسان رضوی بیان کرد: برخی مسائل مربوط به خود ورزشکاران است و به آن ورود نمی‌کنم و امیدوارم مسئولین بعدی در این هیات اقدامات خوبی را رقم بزنند که مشکلات این هیات به صورت جدی مرتفع شود، برخی معتقدند دوران طلایی این هیات را ما رقم زدیم، اما در این خصوص ادعایی ندارم چرا که صرفا در این هیات خدمت کردم.

بکائیان ادامه داد:  با وجود پیشنهادات خوب در فدراسیون توانایی پذیرفتن آنهارا ندارم و امروز باید جوانان پای کار باشند، باید در کنار جوانان به آن‌ها خدمت کنیم. باید تدبیری بی‌اندیشم که قهرمانان هم اندیشی کرده و گزینه‌ای را براز ریاست انتخاب کنند که حواشی به دنبال نداشته باشد کما اینکه همواره هیات پرورش اندام در تمامی استان‌ها با حواشی بسیاری همراه است که بنا به دلایلی این حواشی در استان ما بیشتر است، اما با یک حرکت راهبردی اتفاقات بهتری رخ خواهد داد چرا که پرورش اندام در خراسان بستر خوب و طرفداران بسیاری دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->